2016.10.29-11.03

2016.10.29 szombat

A hajnali 3 órai kelés után 5 órakor már a Ragadozós lesben ültem. Lassan kivilágosodott. Szarkák-dolmányosok hangját lehetett hallani a les körül...de a csalogató dög nem érdekelte őket...a várt eredmény elmaradt,"majd ha hidegebb lesz".
img_9500.jpg8_1.jpg
Így úgy döntöttem 10 órakor, hogy kijövök a lesből és megnézem a terület egy másik részét...közben felszállt a köd és kisütött a nap...
18.jpg23.jpg16.jpg
Szép színek vannak ilyenkor ősszel az erdőben. Kedvenc helyeim egyike ez a tölgyes, minden évszakban megvan a szépsége...21.jpg22.jpgimg_9726.jpg
Pár órát elidőztem itt, majd megnéztem mi a helyzet gombák terén...
1_masolata_1.jpg4_masolata_1.jpg6_masolata.jpg

Egy eredményes, szép napot tudhattam magam mögött...elégedetten indultam haza.

2016.11.03 csütörtök

A hajnalba kihelyezett zsigerek meghozták az eredményt. Délután kiszaladtam megnézni van-e mozgás a les előtt. Távolból távcsövezve 2 ölyv ráncigálta a zsigereket... A les feletti tölgyfán szarkák tömkelege ücsörgött. Érkeztem kor az összes madár elrepült, beültem a lesbe, alig fél óra múlva egerész ölyvet láttam körözni a les felett,de még bátortalan... idő kell még,hogy megszokják a les jelenlétét. Kétszer-háromszor leszállt a lestől távolabb, de értékelhető kép nem készült. Várom a tartós hideget és a folytatást! :)